NEWSLETTER

Prosimy o podanie adres e-mail, jeżeli chcecie Państwo otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

KATEGORIA STRONY

Producent poleca elegancką odzież damską. Modne suknie, sukienki, komplety damskie, garsonki, sukienki do ślubu, sukienki na poprawiny, sukienki dla druhen, wieczorowe, koktajlowe, balowe, sukienka, wizytowa, na wesele, studniówkowe, studniówka, suknia, moda 2014, modna, dress code, na lato, na wiosnę, weselne, na każdą okazję, hurt, producent, na wieczór, trendy, odzież damska, wieczorowe, garments, na studniówkę, elegancka,modna sukienka,marszczone, z zakładkami, na spotkanie służbowe, na wyjście, wizytowa, na codzień, sukienki, koktajlowe, na bal, suknie i sukienki wieczorowe, sukienka 40+, komplety, garsonki, suknie, kostiumy, hurt, detal, producent, projektant, artizo, wizytowa, na wesele, yulla, modne, zakupy, sklep internetowy, fajne, odzież damska, sukienka, bolerko, żakiet, trendy, wieczorowe, bandażowe, koronkowe, czerwona, czarna, zielona, amarantowa, chabrowa, szmaragdowa, kobaltowa, sylwestrowe, na studniówkę, balowe, biurowe, mini, modne, kolekcja, elegancka, sukienki , letnie, suknie, wieczorowe, evening dress, trendy, artizo, młodzieżowa, koktajlowe, producent, yulla, hurt, suknie i sukienki wieczorowe, komplet z spódnicą, komplet z sukienką, odzież damska, na studniówkę, balowe, koktajlowe, sukienki, mini, trendy w modzie, biurowe, fajne, sklep internetowy, producent, hurt, garsonki, komplety z sukienka, suknie i sukienki wieczorowe, projektant, kolekcja biurowe, bolerko, żakiet, wizytowe, hurt, detal, sukienka, clothes, suknia, moda, producent, dress, balowe, sylwestrowe, na wesele, wizytowa, komplety, sklep internetowy, sukienki, suknie, hurt, detal, suknie i sukienki wieczorowe, elegancka, yulla, artizo, komplet z sukienką, garsonki, na studniówkę, na bal, zakupy, yulla.pl, trendy, biurowe, producent, modne, odzież damska, suknie i sukienki wieczorowe, sukienki, studniówkowe, na wesele, hurt, producent, odzież damska, modne, tanie, koktajlowe, tailor-made dress, wizytowe, wieczorowe, balowe, letnie kolekcja jesienna, na jesień, zakupy sklep internetowy, artizo, fajne, suknia, sukienka, suknie balowe, studniówkowe, na sylwestra, na studniówkę, wieczorowe, hurt,modne, artizo,suknie i sukienki, suknie wieczorowe, balowe, sylwestrowe, na bal, na sylwestra, na studniówkę, artizo, suknia, sukienka, sylwestrowe, yulla, wieczorowe, suknie, sukienki,suknie i sukienki, na wesele, komplety i kostiumy na komunię, eleganckie,sukienka, suknia, dress, women dress,

CENNIK DO POBRANIA

REGULAMIN SKLEPU

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.YULLA.pl

Przedsiębiorstwa Produkcyjno Handlowo Usługowego „ARTIZO”

UWAGA!

W TYM SKLEPIE OBECNIE MOŻLIWE SĄ TYLKO ZAKUPY HURTOWE ODZIEŻY MARKI YULLA

ZAKUPY DETALICZNE WWW.YULLA-SHOP.PL

I. Właścicielem Sklepu internetowego jest:

Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe „ARTIZO”

Urszula Czwartkowska

Sobieszyn 6, 08-504 Ułęż

Adres do korespondencji i wszelkich przesyłek:

95-081 Dłutów, Pawłówek 16

e-mail: yulla@yulla.pl

Sklep prowadzi w imieniu P.P.H.U ARTIZO - Pani Izabela Młynarczyk

tel. 693 959 994 (czynny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00)

II. Regulamin:

Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, w tym: składania zamówień, warunki dostaw, uprawnienia Klienta do anulowania zamówienia i odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.

III. Zasady składania zamówień:

1. Składanie zamówień jest możliwe przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok na stronie sklepu internetowego http://www.yulla.pl . Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta będą rozpatrywane w następny dzień roboczy.

2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową za pośrednictwem sieci Internet w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy zamawiającym, zwanym dalej Kupującym, a sklepem internetowym firmy P.P.H.U. "ARTIZO" producenta odzieży, sprzedawanej pod marką – YULLA http://www.yulla.pl/ - zwanym Sprzedającym.

3. Aby dokonać zamówienia wybranego towaru najwygodniej jest skorzystać z modułu „koszyk sklepu”, w którym należy podać odpowiednie dane, a następnie wysłać formularz zamówienia za pośrednictwem mechanizmów sklepu internetowego do Sprzedawcy.

4. Sprzedający prosi aby Kupujący dokonał pełnego oraz zgodnego ze stanem rzeczywistym i prawnym wypełnienia formularza zamówienia.

5. Sprzedawca może dokonywać weryfikacji dokonywanych zamówień pod kątem ich prawdziwości oraz zgodności danych. Sprzedający w uzasadnionych przypadkach może odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.

6. Po złożeniu przez Kupującego zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedz potwierdzającą złożenie zamówienia, stwierdzające: datę, rodzaj, przedmiot zamówienia oraz jego cenę. Zamówienie należy potwierdzić, klikając w przesłany link. Niepotwierdzone zamówienie może nie być realizowane w sposób prawidłowy z przyczyn technicznych.

7. Następnie Kupujący otrzymuje kolejny e-mail, w którym Sprzedający określa status zamówienia wraz ze wskazaniem sposobu postępowania w celu prawidłowej realizacji złożonego zamówienia lub wskazuje możliwość anulowanie zamówienia przez Kupującego.

Statusy zamówienia mogą być następujące:

a) W TRAKCIE REALIZACJI – oznacza to, że obsługa sklepu rozpoczęła kompletowanie zamówienia. Ten etap zamówienia może trwać, w zależności od posiadanych stanów i zapasów magazynowych od 1 do 3 dni. Jeżeli sprowadzenie towaru wymagać będzie dłuższego czasu, Kupujący zostanie o tym poinformowany niezwłocznie w osobnej wiadomości.

b)W TRAKCIE REALIZACJI- PROSIMY O WPŁATĘ - oznacza to, że obsługa sklepu czeka na wpłatę całości kwoty wynikającej z zamówienia na rachunek firmy ARTIZO podany w wiadomości mailowej. W tym czasie rezerwowany jest odpowiedni towar w naszym magazynie, tak samo jak w przypadku statusu opisanego powyżej, ale wysyłka następuje po wpłacie całości należności przez Kupującego na rachunek firmy Sprzedawcy.

c) PRZEPRASZAMY, BRAK ZAMÓWIONEGO TOWARU W MAGAZYNIE - ZAMÓWIENIE ANULOWANE - zamówionego towaru nie ma w magazynie. Zamówienie anulowano i nie zostanie zrealizowane. Prosimy o ewentualny kontakt (tel. 693 95 99 94, e-mail yulla@yulla.pl) jeżeli możliwe jest zaakceptowanie przez Państwa wysyłki produktu zamiennego np. w innym kolorze lub fasonie. Sytuacja taka zdarza się niezmiernie rzadko z przyczyn przez nas nie zawinionych. Serdecznie przepraszamy za nią Kupujących.

d) WYSŁANE - PROSIMY OCZEKIWAĆ NA PRZESYŁKĘ - oznacza to, że zamówienie zostało zrealizowane i wysłane na podany w formularzu adres. Standardowy czas dostawy przez Pocztę Polską przy przesyłce pocztowej paczka MINI oraz biznesowej (kurier 48) wynosi 1-3 dni roboczych, a przez firmę kurierską (DHL lub UPC) 1-2 dni roboczych.

8. Kupujący ma prawo wprowadzić zmiany w zamówieniu, bądź całkowicie je anulować o ile nie zostało jeszcze przekazane do realizacji /tj. jedynie bezpośrednio po jego złożeniu/. Należy w tym celu niezwłocznie wysłać odpowiednią informację pod adres poczty elektronicznej sklepu. Wszelkie zmiany dotyczące zamówienia lub decyzję o anulowaniu zamówienia można przekazać:

pocztą elektroniczną na adres: yulla@yulla.pllub w inny skuteczny sposób.

9. Wszystkie produkty i towary oferowane w sklepie internetowym przez Sprzedającego są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

IV. Zasady realizacji zamówień:

1. Realizacja zamówienia następuje po uprzednim wyborze przez Kupującego sposobu regulowania zapłaty za złożone zamówienie.

2. Termin realizacji zamówienia w przypadku towarów bezpośrednio dostępnych w magazynie Sprzedającego wynosi od 24 h do 3 dni. Jest to czas, który Sprzedawca potrzebuje, aby skompletować zamówione towary i zrealizować wysyłkę.

3. W razie zaistnienia sytuacji braku zamówionego artykułu (rodzaj, kolor, rozmiar) w magazynie Sprzedającego, Kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany. Wówczas Kupującemu przysługuje prawo anulowania lub zmiany zamówienia. Kupujący w porozumieniu ze Sprzedawcą może wyrazić zgodę na dłuższy czas realizacji zamówienia jeżeli możliwe jest zaakceptowanie przez Kupującego dostarczenia towaru w późniejszym terminie.

4. Zapłatę za zakupiony towar należy wnieść dopiero po otrzymaniu potwierdzenia dostępności w magazynie.

5. W przypadku, gdy czas realizacji zamówienia byłby dłuższy niż podany na stronie sklepu internetowego Sprzedawca kontaktuje się z Kupującym, aby potwierdzić realizację zamówienia oraz uzgodnić propozycję terminu jego dostawy.

6. W przypadku płatności przelewem powyższy termin dostawy wydłuża się o czas realizacji przelewu (1-2 dni).

7. UWAGA: W przypadku braku wpłaty w terminie 14 dni od daty złożenia zamówienia - zamówienie może zostać anulowane.

8. Możliwe sposoby dostarczania przesyłek:

a) Poczta Polska - paczka MINI - przesyłki dostarczane przeciętnie w ciągu 1-3 dni roboczych po wysyłce z magazynu Sprzedawcy.

a) Poczta Polska – przesyłka biznesowa kurier 48 - przesyłki dostarczane przeciętnie w ciągu 1-3 dni roboczych po wysyłce z magazynu Sprzedawcy.

b) Firma kurierska – DHL standart lub UPC standart - przesyłki dostarczane przeciętnie w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce z magazynu Sprzedawcy.

10. W sytuacji gdyby przesyłka nie dotarła do Kupującego prosimy o przesłanie na adres yulla@yulla.pl informację o niedoręczeniu paczki. Ponadto informujemy, aby w momencie dostarczenia przesyłki, Kupujący w obecności kuriera lub listonosza sporządził protokół szkody w sytuacji gdy opakowanie nosi ślady uszkodzenia lub otwarcia, bądź zachodzą inne uzasadnione przesłanki.

V. Ceny sprzedaży oraz dokumentowanie dokonanego zakupu:

1. Ceny towarów znajdujących się w ofercie sklepu internetowego Sprzedawcy wyrażone są w złotych polskich.

2. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT w określonej wartości).

3. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Kupującego. P.P.H.U. ARTIZO dokłada wszelkich starań, by prezentowane na stronach sklepów produkty były dostępne, a ich ceny aktualne. Ceny nie zawierają kosztów wysyłki. .

4. Sprzedawca może dokonać zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie jedynie jeżeli nie są one przedmiotem realizacji bieżącego zamówienia.

5. Sprzedawca może dokonać wycofania poszczególnych produktów z oferty jedynie jeżeli nie są one przedmiotem realizacji zamówienia potwierdzonego przez Sprzedawcę jako przyjęte do realizacji.

6. Ceny, warunki sprzedaży oraz organizowane promocje i wyprzedaże ustalane są na podstawie aktualnie obowiązujących zasad, określonych przez Sprzedającego w dniu dokonania zamówienia i podawane są na stronach internetowych z ofertą handlową. Rabaty, kupony rabatowe i promocje nie podlegają sumowaniu. Produkty w promocji nie podlegają rabatom oraz kuponom rabatowym.

7. Na wszystkie produkty i towary sprzedawane w sklepie Sprzedawca wystawia dowody sprzedaży w postaci paragonu fiskalnego lub faktury VAT (na życzenie Kupującego).

VI. Sposoby płatności za zamówienie:

1. Możliwe są następujące formy płatności:

a) Za pobraniem na terenie Polski - zapłata przy odbiorze towaru gotówką listonoszowi lub kurierowi (przesyłki zagraniczne i hurtowe - płatność tylko przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy po uprzednim kontakcie ze Sprzedawcą za pomocą wiadomości e-mail).

b) Przelewem – Sprzedawca rezerwuje zamówiony towar w swoim magazynie, do Kupującego przesyła e-mail z informacjami o dostępności asortymentu oraz numerze rachunku bankowego. Po zaksięgowaniu wpłaty towar zostaje zapakowany i wysyłany na wskazany przez Kupującego adres.

c) Gotówką - w sytuacji gdy towar odbierany jest osobiście w siedzibie firmy lub w sklepie firmowym.

UWAGA!

- Wszystkie paczki o wadze powyżej3 kg, wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej.

- Przesyłki zagraniczne i hurtowe – płatność (przedpłata) tylko przelewem na rachunek firmy. Koszt wysyłki ustalany jest indywidualnie przez Kupującego ze Sprzedawcą według cennika firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej.

2. W sytuacji umyślnego działania Kupującego, którego następstwem jest wystąpienie szkody u

Sprzedającego, Sprzedający może żądać naprawienia powstałej szkody na zasadach ogólnych.

Sprzedawca informuje, że wprowadzenie powyższego sposobu regulowania należności wymusili na naszej firmie nierzetelni Klienci, którzy narażali nas na duże straty związane z pokryciem kosztów opłat związanych ze zwrotem nieodebranych przesyłek do naszej firmy.

VII. Koszty dostawy.

1. Zamówiony towar Sprzedawca dostarcza za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firm kurierskich.

2. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi poniżej:

A. POCZTA POLSKA PACZKA MINI

Przesyłka na terenie Polski - tylko po przedpłacie (przelew) o wadze do 1 kg.

- 9,50 zł

B.POCZTA POLSKA - PRZESYŁKA BIZNESOWA (KURIER 48)

Przesyłka na terenie Polski, biznesowa, pobraniowa o wadze do 2 kg:

- 17.00 zł.

- 0,00 zł. przy zamówieniu powyżej 500 zł.

Przesyłka na terenie Polski, biznesowa, po przedpłacie (przelew) o wadze do 2 kg:

- 13,00 zł.

- 0,00 zł. przy zamówieniu powyżej 500 zł.

Przesyłka na terenie Polski, biznesowa, pobraniowa o wadze do 3 kg:

- 20.00 zł.

- 0,00 zł. przy zamówieniu powyżej 500 zł.

Przesyłka na terenie Polski, biznesowa, po przedpłacie (przelew) o wadze do 3 kg:

- 16,00 zł.

- 0,00 zł. przy zamówieniu powyżej 500 zł.

C. KURIER UPS (KRAJOWA STANDARD) LUB DHL (KRAJOWA STANDARD)

Przesyłka na terenie Polski pobraniowa, kurierska o wadze do 31 kg:

- 24,50 zł.

- 0,00 zł przy zamówieniach powyżej 2000,00zł.

Przesyłka na terenie Polski pobraniowa, kurierska o wadze do 55 kg.

-39,00 zł.

-0,00 zł. przy zamówieniach powyżej 2000,00zł.

Przesyłka na terenie Polski pobraniowa, kurierska o wadze do 90 kg.

-55,00 zł.

-0,00 zł. przy zamówieniach powyżej 2000,00zł.

Przesyłka na terenie Polski po przedpłacie (przelew), kurierska o wadze do 31 kg:

-19,50 zł

- 0,00 zł przy zamówieniach powyżej 2000,00 zł.

Przesyłka na terenie Polski po przedpłacie (przelew), kurierska o wadze do 55 kg.

- 34,00 zł.

- 0,00 zł przy zamówieniach powyżej 2000,00 zł.

Przesyłka na terenie Polski po przedpłacie (przelew), kurierska o wadze do 90 kg.

- 50,00 zł.

- 0,00 zł przy zamówieniach powyżej 2000,00 zł.

3. Przesyłki zagraniczne - pełne koszty pokrywa Kupujący.

4. Możliwy jest również odbiór osobisty po uzgodnieniu telefonicznym bezpośrednio w siedzibie Sprzedającego lub sklepie firmowym w Rzgowie. Adresy i telefony dostępne na stronie sklepu internetowego marki YULLA w zakładce: KONTAKT.

5. Koszty dostawy mogą ulec zwiększeniu w przypadku produktów niestandardowych lub o niestandardowych gabarytach albo większej wadze.

VIII. Reklamacje:

1. Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym może być reklamowana z zachowaniem odpowiednich terminów i warunków reklamacji jeśli posiada wady stanowiące o jej niezgodności z umową. Reklamację dotyczącą wad towarów można składać w ciągu dwóch lat od daty zakupu.

2. Kupujący odsyła reklamowany towar (wraz z dowodem zakupu oraz pisemnym wskazaniem powstałych wad, a także ewentualnymi oczekiwaniami dotyczącymi sposobu realizacji zobowiązań) Sprzedawcy na adres sklepu: P.P.H.U. "ARTIZO " 95-081 Dłutów, Pawłówek 16. Klient może skorzystać z gotowego formularza zamieszczonego na końcu regulaminu.

3. Sprzedawca niezwłocznie ustosunkuje się do żądań Kupującego, a najpóźniej w terminie 7 dni roboczych od momentu otrzymania reklamowanego towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała opinii uprawnionego rzeczoznawcy lub ekspertyzy firmy zewnętrznej, termin ten może zostać wydłużony do 14 dni.

4. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja uzasadnionych żądań Kupującego wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi Sprzedawca. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Kupującego-użytkownika wszelkie koszty pokrywa Kupujący.

IX. Odstąpienie od umowy lub zmiana warunków umowy:

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271, z późn. zm.) konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ustawowym terminie. Kupując w sklepie www.YULLA.pl konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 15 dni. Odstąpienie dla swej skuteczności wymaga złożenia stosownego oświadczenia na piśmie (przykładowe oświadczenie zawarte jest w niniejszym regulaminie) i przesłania go na adres siedziby Sprzedającego, tj. na adres: P.P.H.U. "ARTIZO" Urszula Czwartkowska, 95-081 Dłutów, Pawłówek 16. Zgodnie z ustawą termin 15 dniowy liczony jest od dnia wydania rzeczy. Wyznaczając dzień wydania rzeczy P.P.H.U. ”ARTIZO” przyjmuje interpretację Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta oraz Federacji konsumentów, iż dniem tym jest dzień otrzymania przesyłki przez Kupującego.

1. Kupujący odstępując od umowy zwraca zakupiony towar (zwracana rzecz może być wcześniej przymierzona) w stanie niezmienionym, a więc towar jest identyczny jak otrzymany, nowy, nie nosi jakichkolwiek śladów używania. Ponadto prosimy Kupujących o dołączenie otrzymanego dowód zakupu.

2. Jeżeli odesłany towar lub opakowanie zostanie zniszczone, zgniecione na skutek nieprawidłowego zapakowania, Sprzedający ma możliwość pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wyrządzonej szkody.

3. Koszty towaru wraz z kosztami przesyłki poniesionymi przez Kupującego przy zakupie towaru są zwracane Kupującemu niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Kupujący nie posiadający statusu Konsumenta nie ma uprawnienia do odstąpienia od umowy w terminie dziesięciu dni. Wobec takich Kupujących zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu Cywilnego.

4. W przypadku wymiany towaru na inny rozmiar/kolor/model warunkiem jest - nieużywalność towaru. Koszt i szczegóły wymiany ustalane są indywidualnie z obsługą sklepu Sprzedawcy.

5. Zgodnie z art. 10 ust. 3 pkt. ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271, z późn. zm.) prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:

a) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1 (10 dniowego);

b) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania;

c) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;

d) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;

e) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;

f) dostarczania prasy;

g) usług w zakresie gier hazardowych.

X. Ochrona danych osobowych:

1. Podanie danych osobowych w formularzu rejestracyjnym jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia transakcji zakupu. W interesie Kupującego leży podanie prawidłowych danych umożliwiających kontakt i dostarczenie zamówionego towaru.

2. Sprzedawcy przysługuje możliwości odstąpienia od realizacji zamówienia, w wypadku gdy dane podane przez Kupującego podczas rejestracji, będą niezupełne (brak imienia, nazwiska, adresu, nr telefonu bądź adresu mailowego), lub gdy zachodzi podejrzenie, że dane podane przez Kupującego są błędne lub nieprawdziwe.

3. Dokonując zakupu Kupujący wyraża zgodę na wykorzystywanie podanych danych osobowych w celu i w zakresie potrzebnym dla wykonania przez Sprzedawcę zamówienia (tj. dla dostarczenia Kupującemu przesyłki i dokonania rozliczeń). Ponadto dane Kupującego Sprzedający umieszcza w bazie sklepu, a także ma możliwość przetwarzania i wykorzystywania danych wyłącznie do celu realizacji złożonego zamówienia oraz w celach reklamowo-promocyjnych (informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach itp. oferowanych przez Sprzedawcę).

4. Sprzedawca zapewnia, że powierzone dane osobowe, nie są udostępniane, ani sprzedawane innym podmiotom czy osobom dla celów marketingowych i innych.

5. Powierzone Sprzedawcy dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa polskiego.

6. Kupujący ma prawo do kontroli przetwarzania danych osobowych, które jego dotyczą, w tym prawo do żądania uzupełnienia, uaktualnienia lub sprostowania danych, na zasadach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.). Każdy Kupujący po zarejestrowaniu się ma wgląd do swoich danych, prawo do ich zmiany oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania. Kupujący ma prawo w każdym momencie wypisać się z listy subskrybentów oraz zmodyfikować swoje dane.

7. Kupujący wyraża zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie przez P.PH.U ARTIZO Urszula Czwartkowska (Administrator Danych), z siedzibą w Sobieszynie 6, 08-504 Ułęż, adres do korespondencji 95-081 Dłutów, Pawłówek 16 swoich danych osobowych, przekazanych w formularzu rejestracyjnym w zbiorze danych Administratora Danych oraz zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 Poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 r. Nr 144 Poz. 1204 z późniejszymi zmianami) w celach związanych z procesem realizacji złożonego zamówienia oraz w celach reklamowo-promocyjnych związanych z działalnością PPHU ARTIZO. Kupujący wyraża również zgodę na nieodpłatne przetwarzanie danych osobowych, oraz działań marketingowych prowadzonych przez Administratora Danych lub za jego pomocą. Informacja o przysługującym Kupującemu prawie dostępu, wglądu do treści danych oraz ich poprawianie, uzupełnianie, uaktualnianie lub sprostowania oraz informacja iż wszelkie dane osobowe zostały przekazane przez Kupującego dobrowolnie, zostanie przesłana w mailu potwierdzającym w trakcie rejestracji. Jednocześnie Kupujący jest informowany o prawie żądania zaprzestania przetwarzania danych osobowych /wypisania się w każdym momencie z listy subskrybentów Administratora Danych/.

XI. Prawa autorskie:

1. Wszystkie modele towarów i produktów, zdjęcia, grafika i teksty na stronach sklepu chronione są prawem autorskim oraz innymi prawami obowiązującymi w Polsce.

2. Wykorzystanie jakichkolwiek materiałów, zdjęć i tekstów nieodpłatnie w innych serwisach internetowych możliwe tylko za zgodą pisemną Sprzedawcy tj. firmy ARTIZO i z umieszczonym obok zdjęcia linkiem do sklepu YULLA.pl

XII. Inne warunki:

1. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

2. Ewentualne spory wynikłe w związku z realizacją transakcji strony rozstrzygać będą poprzez porozumienie stron. W przypadku braku porozumienia, rozstrzygnięcie sporu zostanie oddane sądowi właściwemu dla sprawy.

3. W sprawach nie uregulowanych oraz w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów prawa normujących profil działalności przedsiębiorstwa, hierarchiczną wyższość w stosowaniu mają ujednolicone i znowelizowane przepisy prawa obowiązującego w Polsce nad postanowieniami niniejszego regulaminu.

4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zawarte na stronach "link" prowadzących do innych stron. Odpowiedzialność za nie spoczywa wyłącznie na ich właścicielach.

5. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Kupującego będącego konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.

6. Regulamin obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie internetowej Sklepu.

UWAGA : WSZELKIE PRZESYŁKI PROSZĘ KIEROWAĆ NA ADRES :

P.P.H.U. "ARTIZO", Pawłówek 16, 95-081 Dłutów

Wzór oświadczenia o zwrocie towaru :

....................., dn. ............ 20..... r.

...................................................

...................................................

....................................................

imię, nazwisko i adres Kupującego

P.P.H.U. ARTIZO

Urszula Czwartkowska

Sobieszyn 6

08-504 Ułęż

Adres do korespondencji:

Pawłówek 16

95-081 Dłutów

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

Oświadczam, że zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22, poz. 271) odstępuję od umowy sprzedaży towaru: ....................................................................................................

paragon / faktura nr ...................................

zawartej dnia...............................

Proszę o zwrot kwoty....................zł (słownie: ........................................................................)

na konto nr.......................................................................................................

Zwracam, w stanie niezmienionym.......................................................................

otrzymany dnia.......................................................................................................

............................................................

(podpis)

Wzór reklamacji :

....................., dn. ............ 20..... r.

...................................................

...................................................

....................................................

imię, nazwisko i adres Kupującego

P.P.H.U. ARTIZO

Urszula Czwartkowska

Sobieszyn 6

08-504 Ułęż

Adres do korespondencji: Pawłówek 16,

95-081 Dłutów

Reklamacja

Niniejszym, zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu ………………………………… towar jest niezgodny z umową. Niezgodność polega na …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..………………………………………………………………………………………………………… Niezgodność została stwierdzona w dniu ……………………….. Z uwagi na powyższe żądam, na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 4 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez wymianę towaru na nowy.

W załączeniu składam kopię paragonu.

……………………………………

(podpis)

KOSZYK

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

ZALOGUJ SIĘ

DARMOWA DOSTAWA

Darmowa dostawa (SUPER DOSTAWA - POCZTA POLSKA) już od 1,00 zł.

KONTAKT

Pracujemy codziennie od poniedziałku do piątku

w godzinach: od  8.00-16.00

tel.kontaktowy:  693-959-994

e-mail:    yulla@yulla.pl

BEZPIECZNE ZAKUPY

  • Oferujemy różne formy płatności
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (15 dni na zwrot towaru)
  • Szyfrowane dane i transakcje

 

Bezpieczeństwo

Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych.

Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych, jakie są w tej chwili dostępne.

Paczki wysyłamy, jak tylko należność za zamówienie jest zaksięgowana na naszym koncie.

Sprzedajemy produkty wysokiej jakości. Dokładamy starań o wysoką jakość opisów produktowych i udzielamy dokładnych informacji odnośnie naszej oferty .

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

Click Shop | Hosting home.pl